Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

ανέκδοτο

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 1:21 μ.μ.
Ήταν μια φορά ένας οδηγός που έτρεχε στην εθνική με 120 χιλιόμετρα. Τον σταματάει λοιπόν ένας αστυνομικός και του λέει:


-Άδεια παρακαλώ.

-Δεν μπορώ να σας τη δώσω κύριε.

-Δίπλωμα τότε;

-Ούτε αυτό μπορώ να σας το δώσω.

-Γιατί δεν μπορείτε να μου το δώσετε;

-Κοιτάξτε, στο ντουλαπάκι που έχω το δίπλωμα έχω ένα πιστόλι και στο πορτ-μπαγκάζ που έχω την άδεια έχω ένα πτώμα.

Τότε ο αστυνομικός λέει από μέσα του «κελεπούρι έπιασα». Αμέσως μετά καλεί τον αρχηγό της αστυνομίας και του εξηγεί την κατάσταση. Και μετά από λίγο φτάνει ο αρχηγός. Κοιτάει στο πορτ-μπαγκάζ και το ντουλαπάκι αλλά δεν βλέπει τίποτα. Και λέει ο οδηγός:

- Τώρα θα σας πει πως έτρεχα και με 120 χιλιόμετρα.

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλώ τα μηνύματα σας να μην περιέχουν ύβρεις

 

Τι περιμένουμε Copyright © 2009 Blue Glide is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Journal