Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Η Υπαπαντή του Κυρίου

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 2:06 μ.μ. 0 σχόλια
02 Φεβρουαρίου 2010



Στις 2 Φεβρουαρίου εορτάζεται η Υπαπαντή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Το 541 μΧ, ο αυτοκράτορας Ιουστινιανός καθιερώνει την εορτή της Υπαπαντής, της ημέρας δηλαδή που ο Ιησούς Χριστός προϋπαντήθηκε στον Ναό του Σολωμόντα από τον γέροντα ιερέα Συμεών.

Σύμφωνα με τον νόμο του Μωυσή, κάθε πρωτότοκο αρσενικό παιδί έπρεπε να αφιερώνεται στον Θεό και να προσφέρει, την τεσσαρακοστή ημέρα από τη γέννησή του, θυσία στον Θεό ένα ζεύγος τρυγόνων ή δυο νεοσσούς περιστερών (Λουκά β 22-24, Έξ. ιγ 2, Λευιτ ιβ 6-8).

Έτσι η Θεοτόκος, 40 ημέρες μετά τη Γέννηση του Χριστού, πήγε τον υιό της στην Ιερουσαλήμ για να τον παρουσιάσει στο Ιερό. Αυτή την ημέρα και την ώρα που έμπαιναν στον Ναό η Παναγία, ο Ιησούς Χριστός και ο Ιωσήφ ο μνήστωρ, βρέθηκε εκεί ο δίκαιος Συμεών, φωτισμένος από το Άγιο Πνεύμα, για να τους προϋπαντήσει στην είσοδο.



Ο Συμεών, που ήταν ένας δίκαιος, ευλαβής και ηλικιωμένος ιερέας, είχε πληροφορηθεί από θεία αποκάλυψη, ότι δεν θα πεθάνει προτού δει τον αναμενόμενο Μεσσία και Σωτήρα του κόσμου. Ο Συμεών περιμένει στην είσοδο του ναού κι εκεί συναντιέται με τον Ιησού, τον οποίο οδηγεί στο ιερό συνοδευόμενος από την Παναγία και τον Ιωσήφ. Ο Συμεών δέχτηκε στις αγκαλιές του τον Κύριο έχοντας καταλάβει από θεία φώτιση ότι αυτός είναι ο αναμενόμενος Μεσσίας. Τότε ο Συμεών δοξάζει τον Θεό λέγοντας "Νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα, κατά το ρήμα σου εν ειρήνη, ότι είδον οι οφθαλμοί μου το σωτήριόν σου, ο ητοίμασας κατά πρόσωπον πάντων των λαών, φως εις αποκάλυψιν εθνών και δόξαν λαού σου Ισραήλ".



Η γνωστή φράση "Νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα", που είναι η τρίτη και τελευταία Ωδή της Καινής Διαθήκης, ερμηνεύεται ότι ο Συμεών, με χαρά κλείνει τα μάτια του και παραδίδει την ψυχή του στον Θεό, έχοντας δει με τα μάτια του τον Σωτήρα του κόσμου. Γράφει χαρακτηριστικά ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης πως όλοι θα ήθελαν να είναι στην θέση του Συμεών του Θεοδόχου και να κρατούν στην αγκαλιά τους τον Δεσπότη Χριστό. Η Παναγία και ο Ιωσήφ ο μνήστωρ θαύμασαν αυτά που έλεγε ο Συμεών ο Θεοδόχος. Τότε τους ευλόγησε ο Συμεών και είπε στην Θεοτόκο "Ιδού ούτος κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών εν τω Ισραήλ και εις σημείον αντιλεγόμενον. Και σου δε αυτής την ψυχήν διελεύσεται ρομφαία, όπως αν αποκαλυφθώσιν εκ πολλών καρδιών διαλογισμοί". Προφητεύει ο δίκαιος Συμεών ότι ο Ιησούς Χριστός θα είναι σημείο αντιλεγόμενο, όσοι πιστέψουν σ' Αυτόν θα σώσουν τις ψυχές τους, κι όσοι δεν Τον πιστέψουν θα χαθούν. Προφητεύει ακόμη ο Συμεών τον ψυχικό πόνο που θα νιώσει η Παναγία ως μητέρα του Χριστού κατά την Σταύρωση.



Ο Άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης ερμηνεύοντας την φράση "αποκάλυψις των διαλογισμών" γράφει ότι μετά την Σταύρωση και τα Θεία Πάθη, θα φανεί ποιοι είναι μαζί με τον Χριστό και ποιοι με τους διώκτες του. Στον Ναό κατά την Υπαπαντή, βρισκόταν και η προφήτισσα Άννα, μια σεβάσμια γερόντισσα που περνούσε ημέρα και νύχτα στο ιερό με νηστεία και προσευχή. Η προφήτισσα Άννα αφού προσκύνησε τον Ιησού, δόξασε τον Θεό και έλεγε σε όλους ότι ήρθε ο Μεσσίας που θα φέρει την λύτρωση σε όλους τους πιστούς (Λουκά β 36-38).



Στις ημέρες μας, 40 ημέρες μετά την γέννηση ενός παιδιού, γίνεται ο σαραντισμός. Ο σαραντισμός είναι η προσφορά του νεογέννητου παιδιού στον Θεό και γίνεται σε μίμηση του σαραντισμού του Χριστού, είναι το πρώτο βήμα που κάνει το παιδί προς την Εκκλησία. Οι Πατέρες όρισαν τον αριθμό των 40 ημερών επειδή χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα ο οργανισμός της γυναίκας για να επιστρέψει στην κατάσταση που ήταν πριν την εγκυμοσύνη. Στην ακολουθία του σαραντισμού ο ιερέας διαβάζει ευχές ευλογώντας το παιδί και την μητέρα.



Απολυτίκιο

Χαίρε κεχαριτωμένη Θεοτόκε Παρθένε. Εκ σου γαρ ανέτειλεν ο ’Ηλιος της δικαιοσύνης, Χριστός ο Θεός φωτίζων τους εν σκότει. Ευφραίνου και συ Πρεσβύτα δίκαιε, δεξάμενος εν αγκάλαις τον Ελευθερωτήν των ψυχών ημών χαριζόμενον ημίν και την Ανάστασιν.



Αναρτήθηκε από ΘΑΝΟΣ
Continue Reading

Στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται...

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 1:54 μ.μ. 0 σχόλια


Χαίρονται για την κατάσταση και θα βοηθήσουν...
Ο λόγος για τα κόμματα της κοινοβουλευτικής αριστεράς.

Θα προσπαθήσουν με όλες τους τις δυνάμεις να καταρρεύσει η μεταπολιτευτική Ελλάδα , να κυλίσει όσο το δυνατόν ταχύτερα στην φτώχεια , στην απαξίωση , έξω από ευρωπαϊκούς θεσμούς και πολιτικές.
Η κ. Παπαρήγα του ΚΚΕ το είπε με φανερή ικανοποίηση χθες στην βουλή «δεν υπάρχει από την πλευρά μας η παραμικρή διάθεση συναίνεσης και στήριξης της πολιτικής της κυβέρνησης ή της οποιασδήποτε ανάλογης πολιτικής».

Κάπως έτσι αλλά πιο συγκαλυμμένα μίλησε και ο κ. Τσίπρας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α «απέκλεισε για λογαριασμό της παράταξής του συναίνεση σε σκληρά μέτρα για την οικονομία και προανήγγειλε ότι θα ζητήσει τη διεξαγωγή συζήτησης προ ημερήσιας διάταξης για το Πρόγραμμα Σταθερότητας και Ανάπτυξης».

Ελπίζω ο κ. Παπανδρέου να συνειδητοποίησε χθες (αν όχι θα φροντίσουν και οι δύο "αριστεροί" να του το θυμίσουν στην σημερινή τους συνάντηση) ότι αυτό που πολυδιαφημίζεται εδώ και χρόνια για "Προοδευτική Πολιτική" "Αριστερή Στροφή" "Κεντροαριστερά" (και πολλά άλλα συνθήματα) απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Η μόνη βοήθεια που μπορεί να έχει προέρχεται από την Κεντροδεξιά , από την Ν.Δ αλλά και από το ΛΑ.Ο.Σ.

Αυτό βέβαια ισχύει μόνο στην περίπτωση που και το ΠΑΣΟΚ επιθυμεί να συνεχίσει η χώρα την Ευρωπαϊκή της πορεία όπως και επιθυμεί την παραμονή της στην Ευρωζώνη.

Καιρός να σταματήσει η ρητορική του κυβερνώντος κόμματος για την "συγγένεια" του ώς προς την αριστερά αφού όχι μόνο δεν υπάρχει περίπτωση να το βοηθήσουν αλλά θα προσπαθήσουν να σαμποτάρουν ότι ειλικρινή προσπάθεια αλλαγής πλεύσης κάνει.
antilogos
Continue Reading

Στα παλιά της παπούτσια γράφει η VODAFONE τις αντιδράσεις

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 1:40 μ.μ. 0 σχόλια
Ποσώς πτοείται η VODAFONE από τις αντιδράσεις των καταναλωτών, όπως διαφαίνονται σε χιλιάδες ιστολόγια. Συνεχίζεται η προβολή του σποτ.

Τα στελέχη της μάλλον χαίρονται για τον ντόρο που γίνεται, αφού οι αντιδράσεις, αντιδράσεις, αλλά οι πωλήσεις, πωλήσεις.

Οι Έλληνες καταναλωτές απέδειξαν ότι είναι μόνο λόγια και θεωρίες. Τα καταστήματα της εταιρείας είναι γεμάτα. Γιατί λοιπόν να "μασήσει" η VODAFONE ?



http://griniarogatos.blogspot.com/

taxalia
Continue Reading

Για συκοφαντία κατηγορεί γνωστό blog της Ελλάδας ο πρώην Αντιδήμαρχος Αιγείρου, Κώστας Τσατσαρίδης2 February 2010

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 1:15 μ.μ. 0 σχόλια
«Με συκοφαντούν χωρίς να μπορώ να απαντήσω» λέει στη «Φωνή»

Μια απίστευτη περιπέτεια φαίνεται πως περνά αυτές τις ημέρες ο πρώην αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αιγείρου Κώστας Τσατσαρίδης το όνομα του οποίου έγινε γνωστό το τελευταίο διάστημα από την περίπτωση της ληστείας εις βάρος του σε κεντρικό σημείο της Κομοτηνής όπου άγνωστοι έσπασαν το τζάμι του αυτοκινήτου και του αφαίρεσαν φάκελο με μεγάλο ποσό από αγροτικές επιδοτήσεις.

Πριν λίγες ημέρες όμως τη δημοσιότητα απασχόλησε κι άλλο ένα περιστατικό με άλλον αντιδήμαρχο του ίδιου δήμου ο οποίος πάνω σε καυγά επιτέθηκε …και δάγκωσε συμπολίτη του με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο και στο χειρουργείο.

Κάποιοι λοιπόν στο γνωστό blog «Τρωκτικό», το οποίο είναι ίσως από τους μεγαλύτερους σε επισκεψιμότητα δικτυακούς τόπους της Ελλάδας, ίσως λόγο άγνοιας, ίσως για άλλους λόγους συνέδεσαν τις δύο αυτές περιπτώσεις αναφέροντας ψευδώς πως ο Κώστας Τσατσαρίδης, αντιδήμαρχος Αιγείρου και θύμα της ληστείας είναι το ίδιο άτομο που επιτέθηκε και τραυμάτισε τον συμπολίτη του!

Το θέμα όμως δε σταματά εδώ αφού το δημοσίευμα του γνωστού blog μόνο δημοσιογραφικό δε μπορεί να χαρακτηριστεί αφού χωρίς να κάνει καμία έρευνα για να διασταυρώσει την είδηση, ούτε καν μια απλή αναζήτηση στο Google κάνει επίθεση στον Κώστα Τσατσαρίδη με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που μόνο ανθρώπους της δημοσιογραφίας δε θυμίζουν. Κι ενώ ο ίδιος ήδη τους έχει ενημερώσει πως πρόκειται για λάθος, οι διαχειριστές του blog αρνούνται εδώ και ημέρες να διορθώσουν το λάθος τους, έστω να αφαιρέσουν τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς στο πρόσωπό του!



Ας δούμε όμως τι μας είπε ο ίδιος :



«Στις 27 Ιανουαρίου στις 09:23 το πρωί το site troktiko είδε το φως της δημοσιότητας άρθρο, που εμπλέκει το όνομα μου με μία άλλη υπόθεση στην οποία δεν έχω καμία ευθύνη και συμμετοχή. Ανέφεραν ότι πριν έναν μήνα έκλεψαν 17.000 από τον Αντιδήμαρχο Αιγείρου, ο οποίος είμαι εγώ, ο οποίος δάγκωσε έναν δημότη, ο οποίος όμως δεν είμαι εγώ.



Είναι ένας άλλος αντιδήμαρχος και πρόκειται για άλλο θέμα. Έχω ήδη στείλει στο e-mail του «Τρωκτικού» δύο ευγενέστατα κείμενα εξηγώντας τους τα πάντα για να διορθώσουν το δημοσίευμα, όμως μέχρι σήμερα δε το έχουν κάνει. Έχω μιλήσει με φίλους δημοσιογράφους, θα μιλήσω και με τον πρόεδρο της ΕΣΗΕΑ και θα προχωρήσω σίγουρα σε αγωγές».



Στην ερώτησή μας πως αισθάνθηκε όταν έμαθε για την εμπλοκή του ονόματός του σε ένα τέτοιο αβάσιμο δημοσίευμα, μας απάντησε:



«Το δημοσίευμα το είδε πρώτος ο γιος μου που σπουδάζει σε άλλο μέρος της Ελλάδας και έπεσε από τα σύννεφα …για τον πατέρα του! Φυσικά του εξήγησα τηλεφωνικά πως είναι συκοφαντία. Όμως ταυτόχρονα άρχισαν να χτυπάνε τα τηλέφωνα από συγγενείς, φίλους και γνωστούς σε όλη την Ελλάδα που απορούσαν πως εγώ έκανα κάτι τέτοιο!



Κουράστηκα να εξηγώ σε όλους αυτούς πως δεν είμαι εγώ. Είναι τεράστια η δύναμη που έχει ένα τέτοιο Μέσο και κάποιοι θα έπρεπε να είναι πιο σοβαροί όταν παίζουν με την τιμή και την υπόληψη ενός ανθρώπου. Δε ξέρω αν πίσω από το δημοσίευμα κρύβονται μικρό-πολιτικοί σκοποί, εύχομαι αυτό να μη συμβαίνει. Από την όλη εξέλιξη όμως είμαι εξοργισμένος».



Εμείς έχουμε στα χέρια μας την πρώτη επιστολή που έστειλε ο Κώστας Τσατσαρίδης στο γνωστό blog την ίδια μόλις ημέρα του δημοσιεύματος. Μέχρι σήμερα όμως μάλλον δεν έχει ληφθεί υπόψη. Η επιστολή έχει ως εξής :



«Καλησπέρα σας. Διάβασα το άρθρο σας στο site troktiko της 27/1/2010 το οποίο αναφερόταν στην ληστεία του αντιδημάρχου πριν απο περίπου ένα μήνα. Θέλω να σας πω οτι εγώ είμαι ο αντιδήμαρχος τον οποίον λήστεψαν πριν απο ένα μήνα περίπου και προσπαθώ ακόμη να συνέλθω απο αυτό το περιστατικό. Δεν έχω καμία σχέση με την υπόθεση του σημερινού αντιδημάρχου του δήμου της Αιγείρου όσον αφορά την διαμάχη του, με κάποιον συντοπίτη μας. Είναι δυο διαφορετικά πρόσωπα. Σας παρακαλώ να διορθώσετε αυτό το λάθος και να αποκαταστήσετε την αδικία προς το πρόσωπο μου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Με τιμή, Τσατσαρίδης Κώστας».



Επίσης ψάξαμε και βρήκαμε το δημοσίευμα στο διαδίκτυο το οποίο παραμένει το ίδιο μέχρι και στη στιγμή που γράφαμε το κείμενο αυτό. Ο καθένας που το διαβάζει, βγάζει τα συμπεράσματά του…



Το δημοσίευμα του blog «troktiko» :



«Πριν έναν μήνα έκλεψαν 17.000 ευρώ από τον αντιδήμαρχο που δάγκωσε τον δημότη του



Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ …ΠΑΡΕΛΘΟΝ



Περίεργη είναι η ιστορία με τον αντιδήμαρχο που δάγκωσε το μάγουλο ενός δημότη αφού έναν μήνα πριν του έκλεψαν 17.000 ευρώ από ανάληψη που είχε κάνει στην Αγροτική τράπεζα.



Πόσο κάφρος πρέπει να είναι ο αντιδήμαρχος Αιγείρου στην Ροδόπη για να δαγκώσει έναν δημότη του και να του…ξεριζώσει το μάγουλο. Οι δύο τους ήταν σε καφενείο και είχαν πιει παραπάνω με αποτέλεσμα να πιαστούν στα χέρια. Ο Αντιδήμαρχος όμως ήταν… πιο …λυσσασμένος και δάγκωσε τον δημότη στο μάγουλο όπου του έκοψε κρέας και οι γιατροί του έκαναν 20 ράμματα για να του το κολλήσουν!



Πριν έναν μήνα ο αντιδήμαρχος εισέπραξε τις 17.000 ευρώ από την Αγροτική Τράπεζα της Κομοτηνής και κάθισε σε καφενείο της περιοχής με φίλους και γνωστούς του, κερνώντας τους τσίπουρα.



Είχε αφήσει όμως τον χαρτοφύλακα με τα χρήματα μέσα στο αυτοκίνητό του. Οι δράστες, που πιθανολογείται ότι είχαν παρακολουθήσει τις κινήσεις του, έσπασαν το τζάμι του οδηγού και άρπαξαν τον χαρτοφύλακα μαζί με την επιδότηση…



Όταν ο αντιδήμαρχος επέστρεψε στο αυτοκίνητό του, συνειδητοποίησε ότι οι 17.000 ευρώ είχαν κάνει «φτερά». Μαζί τους και πολύτιμα έγγραφα, βιβλιάρια καταθέσεων, πιστωτικές κάρτες, διπλώματα οδήγησης και ταυτότητες.



Ούτε μπουλντόγκ δεν θα έκανε τέτοιο πράγμα σε άνθρωπο. Αλλά ο αντιδήμαρχος έχει καταγγελθεί αρκετές φορές για ακραία συμπεριφορά».





Το δημοσίευμα του blog «Τρωκτικό»
Continue Reading

INΔΟΕΥΡΩΠΑΙΟΙ - Η ΦΥΛΗ ΦΑΝΤΑΣΜΑ

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 12:53 μ.μ. 0 σχόλια
Ποιοί είναι επιτέλους αυτοί οι Ινδοευρωπαίοι; Βρε μπας και αντί για σαμπουάν λούζονταν με...AJAX για τα τζάμια γι’ αυτό και έγιναν αόρατοι; OK θα σοβαρευτώ αλλά...πώς να σοβαρευτώ ο χριστιανός αφού το ζήτημα από μόνο του είναι...γελοίο; Εν πάση περιπτώσει, καλό θα είναι να γνωρίζουμε κάποια πράγματα, τα οποία θα μας θωρακίσουν από τον οχετό της...μπαρουφολογίας, που όμως δυστυχώς μολύνει την κοινωνία μας, διαποτίζοντας σιγά σιγά το νου των Νεοελλήνων και τις ευαίσθητες ψυχές τις νέας γενιάς.


Το πρώτο, που πρέπει να αναφερθεί είναι, ότι η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία είναι μια καθαρά γλωσσολογική θεωρία, σύμφωνα με την οποία η Σανσκριτική ήταν η κοινή μητέρα όλων των Ευρωπαϊκών γλωσσών ακόμη και την Ελληνικής! Ο άνθρωπος, που την πρωτοδιετύπωσε, ήταν ένας Βρετανός δικαστής, ο Ουίλλιαμ Τζόουνς, ο οποίος υπηρετούσε στις Βρετανικές κτήσεις στην Ινδία στα τέλη του 18ου αιώνος. Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξε, λόγω της γλωσσικής συνάφειας ορισμένων λέξεων της Σανσκριτικής με τις Ευρωπαϊκές γλώσσες. Αλλά ο Τζόουνς δεν ήταν παρά ένας ερασιτέχνης γλωσσολόγος...

Ο πραγματικός θεμελιωτής της Ινδοευρωπαϊκής θεωρίας ήταν ο Γερμανός Φραντς Μποπ (1791-1867). Ο Μποπ ήταν αυτός, ο οποίος μελετώντας το έργο του Τζόουνς το συνέθεσε και το μετεξέλιξε στην λεγόμενη «Ινδογερμανική θεωρία», βάση της οποίας όλοι οι Ευρωπαϊκοί λαοί, πέραν της υποτιθέμενης κοινής γλώσσης, είχαν και κοινή πολιτισμική κοιτίδα αλλά και κοινή καταγωγή!

Σ’ αυτό το σημείο, αξίζει νομίζω να αναφερθεί, ότι για να εξάγει κανείς σωστά συμπεράσματα απ’ την αλληλουχία των γεγονότων, θα πρέπει η κριτική σκέψη να συμπλέει αρμονικά με την εποχή και το ιστορικό πλαίσιο μέσα στο οποίο αυτά διεξάγονται. Το ιστορικό πλαίσιο, στο οποίο έζησε ο Μπομπ περιελάμβανε αρχικά τις ταπεινώσεις της Πρωσσίας στις μάχες της Ιένα και του Άουερστάντ από τον Ναπολέοντα. Οι παραπάνω ήττες και η κατάληψη της Πρωσσίας από τα Γαλλικά στρατεύματα μοιραία οδήγησαν στην αφύπνιση του κοιμώμενου Γερμανικού γίγαντα και του Γερμανικού εθνικισμού.

Με την συντριπτική νίκη εναντίον του Ναπολέοντα στο Βατερλώ το 1815, η Γερμανική υπερηφάνεια κορυφώθηκε και μέσα σ’ αυτό το κλίμα της εθνικής ευφορίας, ο Μπομπ διετύπωσε το 1816 την Ινδογερμανική του θεωρία, η οποία προσέθετε αιώνες ζωής στο Γερμανικό Έθνος. Η δημοσίευση της μελέτης του Μποπ περί «κλιτικού συστήματος της Σανσκριτικής σε σύγκριση με εκείνο της Ελληνικής, Λατινικής, Περσικής και Γερμανικής γλώσσης» απετέλεσε τον θεμέλιο λίθο της Ινδοευρωπαϊκής θεωρίας.

Μιας θεωρίας, που δυστυχώς εξακολουθεί να ζει και να ταλανίζει εμάς τους Έλληνες, οι οποίοι έχουμε να επιδείξουμε λαμπρό πολιτισμό από τους Νεολιθικούς ήδη χρόνους, χωρίς να χρειαζόμαστε τα «φώτα» των όποιων «Ινδοευρωπαίων». Το τραγικό όμως είναι, ότι η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία, η οποία θα έπρεπε να είχε ήδη ανατραπεί και να έχει...καταλήξει, βάση των αρχαιολογικών τεκμηρίων, εν τούτοις εξακολουθεί να διατηρείται εν ζωή, «διασωληνωμένη» εις την...εντατική των σχολείων και των Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων κυρίως της χώρας μας!

Σε τί όμως συνίσταται η περίφημη αυτή Ινδοευρωπαϊκή θεωρία, σε ότι αφορά την Ελλάδα τουλάχιστον; Το λοιπόν, οι Ινδοευρωπαϊστές υποστηρίζουν, ότι οι Έλληνες δεν ήσαν αυτόχθονες και γηγενείς αλλά επήλυδες (μετανάστες), οι οποίοι αφίχθησαν στον Ελλαδικό χώρο απ’ τα Βορρειοανατολικά. Οι παλαιότεροι κάτοικοι της Ελλάδος, τους οποίους ονόμασαν Προέλληνες, είτε αφομοιώθησαν από τους...μετανάστες είτε βρήκαν τον θάνατο από τις ατρόμητες ορδές τους και το εξαίρετο ιππικό τους! Μάλιστα. Εξαιρετικό σενάριο για μια επική παραγωγή του Hollywood ή μάλλον του...Bollywood μιας και αναφερόμαστε εις τας...Ινδίας! Ας εξετάσουμε όμως και την σχέση του με την πραγματικότητα...

Κατ’ αρχάς, ο πολιτισμός δεν θα μπορούσε να είχε γεννηθεί πουθενά αλλού παρά σε έναν τόπο ευνοημένο απ’ τις κλιματολογικές συνθήκες. Παντού στον κόσμο, μεγάλοι πολιτισμοί ανεδείχθησαν εκεί, όπου οι περιβαλλοντικές συνθήκες ευνόησαν την συγκέντρωση πληθυσμών μετά την εποχή των παγετώνων. Και αυτή τη στιγμή σας μιλάω σαν περιβαλλοντολόγος. Οι περίοδοι πήξεως και τήξεως των πάγων μεταξύ των οποίων έχουμε τους διαφόρους κατακλυσμούς – τρεις εκ των οποίων έχουν καταγραφεί στην Ελληνική παράδοση – έχουν άμεση σχέση με τη γέννηση και την ανάπτυξη του πολιτισμού, λαμβάνοντας υπ’ όψην και το γεγονός, ότι η τελευταία εποχή παγετώνων ετελείωσε χοντρικά γύρω στο 10.000 π.Χ.
Από τη στιγμή λοιπόν, που έως την ύστερη παλαιολιθική εποχή, οι περιοχές βορείως του όρους Αίμος ήσαν καλυμμένες από πάγους, κανενός είδους πολιτισμός δεν ήταν δυνατόν να ευδοκιμήσει σε αυτές. Οι παγετώνες εξετείνονταν σε όλη την περιοχή, η οποία είχε το ίδιο γεωγραφικό πλάτος. Κατά συνέπεια, η υποτιθέμενη κοιτίδα των ΙνδοΕυρωπαίων (οι στέπες του Καυκάσου και της Σιβηρίας) ήταν έως την παλαιολιθική εποχή γεμάτη...παγάκια. Γεννάται λοιπόν το ερώτημα: Τί έκαναν οι Έλληνες εκεί πάνω; Πατινάζ;






Μοιραία λοιπόν, ο πολιτισμός εγεννήθη στις εύκρατες περιοχές της Μεσογείου. Ακόμη και μετά την τήξη των πάγων, είναι λογικό συνειρμικά να συμπεράνουμε, ότι ο πολιτισμός της Μεσογείου, έχοντας προηγηθεί αρκετά έναντι των πολιτισμών, που ανεπτύχθησαν στις βόρειες περιοχές, διετήρησε αυτό το αρχικό πολιτιστικό του προβάδισμα. Στο σημείο όμως αυτό ανακύπτει το επόμενο ερώτημα: Πότε ήρθαν αυτοί οι Ινδοευρωπαίοι στην Ελλάδα;

Οι Ινδοευρωπαϊστές ποτέ δεν είχαν να δώσουν μια σοβαρή απάντηση στο συγκεκριμένο ερώτημα και για να αποφύγουν το σκόπελο υποστηρίζουν, ότι οι Ινδοευρωπαίοι αφίχθησαν κατά κύματα στον Ελλαδικό χώρο μεταξύ της 5ης και της 2ης χιλιετίας π.Χ. Κατ’ αρχάς, δεν υπάρχει κανένα απολύτως αρχαιολογικό τεκμήριο, το οποίο να αποδεικνύει την ύπαρξη ενός προηγμένου πολιτισμού στις περιοχές του Καυκάσου. Κάνω...έκκληση προς όλους σας, να μου δείξετε το οτιδήποτε, ένα ΙνδοΕυρωπαϊκό άγαλμα π.χ. ή κάτι τέλος πάντων, δηλωτικό της ύπαρξης αυτών των...οντοτήτων. Ο ευρών αμοιφθήσεται!

Με δεδομένο το ότι η Νεολιθική Ελλάς είχε προχωρήσει σε τέτοιο βαθμό πολιτιστικά (ο καθηγητής Θεοχάρης αναφέρει, ότι μόνο στη Θεσσαλία είχαν εντοπισθεί, έως τη δεκαετία του 80, περισσότεροι από 170 νεολιθικοί οικισμοί, όπου μάλιστα σε έναν απ’ αυτούς, στη Θεόπετρα Τρικάλων, το ευρισκόμενο σπήλαιο κατωκείτο σύμφωνα με τους ανασκαφείς απ’ το 50.000 π.Χ. και ευρέθησαν σπόροι οσπρίων και σιτηρών ενώ η κεραμική που ανεκαλύφθη στο ίδιο σπήλαιο ανάγεται στη μεσολιθική περίοδο – 9η π.Χ. χιλιετία -) ώστε να εντοπίζουμε ακόμη και λείψανα οδών, άριστα πολεοδομικά σχέδια, μέγαρα και ακροπόλεις, όπως στο Σέσκλο και στο Δισπηλιό καθώς και οχυρωματικά έργα, τα οποία θα ζήλευαν ακόμη και Μεσαιωνικά κάστρα, αναρωτιέμαι πόσο είχαν πραγματικά προχωρήσει πολιτισμικά οι νομάδες μετανάστες απ’ τις στέπες;

Κακά τα ψέματα. Η ανάπτυξη του πολιτισμού υπήρξε απόρροια της μόνιμης εγκατάστασης, η οποία και αποτελεί την απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη της γεωργίας και της κτηνοτροφίας. Η γέννηση της πόλεως συνεπάγονταν βεβαίως την ανάγκη συγκροτήσεως στρατών για την προστασία του συνόλου των πολιτών, οι οποίοι ως καλλιεργητές, αποτελούν το σημαντικότερο παραγωγικό κεφάλαιο για τη νεοσύστατη πόλη. Αυτοί ακριβώς είναι οι Άρειοι, οι ευγενείς πολεμιστές. Οι ΕΛΛΗΝΕΣ πολεμιστές. Η τάξη αυτή των επαγγελματιών του πολέμου συνέχισε να υφίσταται στην Ελλάδα, ως τους αρχαϊκούς χρόνους. Οι Άρειοι, σε καμία περίπτωση δεν περιόρισαν το ρόλο του πολίτου-οπλίτου ενώ αργότερα ο ρόλος τους αναβαθμίζεται, όπως τα αρχαιολογικά ευρήματα αλλά και τα Ομηρικά έπη καταδεικνύουν.



Είναι αναγκαίο κατά συνέπεια, να κατανοήσουμε, ότι δεν φυτρώνουν πολεμιστές απ’ το πουθενά, σαν τα μανιτάρια! Η συγκροτήση στρατών εξυπηρετεί όπως είδαμε την ασφάλεια των κατοίκων καθώς και τη διαφύλαξη της παραγωγικής ζωής των οικισμών. Και τα ερωτήματα καλά...κρατούν ή μάλλον τίθενται αμείλικτα το ένα μετά το άλλο. Πώς ήρθαν αλήθεια οι περίφημοι ΙνδοΕυρωπαίοι στην Ελλάδα; Μήπως από ξηράς, με όλο τους τον πληθυσμό, μαζί και τα γυναικόπαιδα και κατόρθωσαν να κατακτήσουν τις χιλιάδες, έστω και πρώιμες, των Ελληνικών πόλεων; Με τί...προσόντα;

Μα, είχαν εξημερώσει τον ίππο λένε οι ΙνδοΕυρωπαϊστές. Μπούρδες, είναι το μόνο...σοβαρό σχόλιο! Στην Ελλάδα υπήρχαν ίπποι εδώ και εκατομμύρια έτη, όπως αποδεικνύουν οι έρευνες του Άρη Πουλιανού (έχει βρεθεί αποτύπωμα γνάθου ίππου στη Χαλκιδική, το οποίο χρονολογείται 11 εκατομ. έτη παρακαλώ) χώρια τις βραχογραφίες του 4.500 π.Χ. στο όρος Παγγαίο, όπου εικονίζονται έφιπποι άντρες. Ναι αλλά, συνεχίζουν οι ΙνδοΕυρωπαϊστές, οι ΙνδοΕυρωπαίοι έφεραν τη γνώση της κατεργασίας των μετάλλων και συγκεκριμένα του χαλκού. Μπούρδες εις το τετράγωνο φίλοι μου! Η κατεργασία μετάλλων στον Ελλαδικό χώρο είχε τεκμηριωμένα αρχίσει από τα τέλη της 6ης χιλιετίας.

Στο παραπάνω συμπέρασμα έχει μοιραία οδηγηθεί η αρχαιολογική σκαπάνη από πληθώρα χρυσών κοσμημάτων, που ευρέθησαν σε όλη τη σημερινή Ελληνική επικράτεια αλλά και σε περιοχές της Μικράς Ασίας. Η μετάβαση από την επεξεργασία του χρυσού σε αυτή του χαλκού και του ορείχαλκου αργότερα, έγινε ομαλά, όπως μαρτυρούν και τα ευρήματα. Αντίθετα, οι πολιτισμοί της στέπας, λόγω του νομαδικού τους βίου δεν έχουν την τεχνογωσία να κατεργαθούν τα μέταλλα, η οποία προϋποθέτει σταθερή εγκατάσταση ή τουλάχιστον πρόσβαση σε μια περιοχή με τις απαραίτητες πρώτες ύλες.

Πώς λοιπόν ήρθαν οι Ινδοευρωπαίοι; Για να ανταπεξέλθουν όλες αυτές τις...ενοχλητικές αναζητήσεις, οι ΙνδοΕυρωπαϊστές ομολογούν, ότι η εισβολή των ΙνδοΕυρωπαίων έγινε εκ της θαλάσσης! Ε, αυτό είναι το πιο γελοίο επιχείρημα της εν γένει γελοίας αυτής θεωρίας! Πού βρήκαν οι ΙνδοΕυρωπαίοι τα πλοία; Και που έμαθαν να ναυμαχούν; Μήπως στις...στέπες; Και επί προσθέτως, γιατί οι κάτοικοι του Αιγαίου, οι οποίοι τεκμηριωμένα ναυσιπλοούσαν τουλάχιστον από την 8η χιλιετία, όπως απ’ τα ευρύματα είτε στο Φράχθι της Ερμιονίδος (είτε από ναυάγια, όπως αυτό της Λήμνου είτε από βραχογραφίες) δεν επεχείρησαν να τους σταματήσουν; Αλλά ξέχασα. Σύμφωνα με την...φοβερή (και θολερή) αυτή θεωρία, τόσο οι Κυκλαδίτες όσο και οι Μινωίτες δεν ήσαν Έλληνες αλλά κάποια άγνωστα...Προελληνικά φύλα! Για γέλια ή για κλάματα; Όχι, πείτε μου...

Οι Ινδοευρωπαϊστές στηρίζουν τους ισχυρισμούς τους, από τα λέιψανα και τις επιβεβαιωμένες καταστροφές πολλών θεωρουμένων ως Προελληνικών, νεολιθικών οικισμών, όπως της Λέρνης και του Σέσκλου, το οποίο αποτελεί και τον παλαιότερο νεολιθικό οικισμό της Ευρώπης. Γιατί θα πρέπει όμως απαραίτητα αυτές να αποδοθούν σε ξενική εισβολή και όχι σε έναν εμφύλιο πόλεμο, αιτία εκρήξεως του οποίου θα μπορούσε να είναι ο έλεγχος της πλούσιας Θεσσαλικής πεδιάδος; Το γεγονός άλλωστε ότι το Σέσκλο δεν κατεστράφη από ΙνδοΕυρωπαϊκή εισβολή, αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι η διάδοχος ισχυρή πόλη της Θεσσαλικής πεδιάδος, το Διμήνι, ακολουθεί το ίδιο με το Σέσκλο πολεοδομικό σχέδιο, με ακρόπολη προστατευμένη από οχυρωματικούς περιβόλους και μέγαρο.

Είναι προφανές, ότι η ακρόπολη του Διμηνίου αποτελεί μετεξέλιξη της ακροπόλεως του Σέσκλου. Στην 5η χιλιετία όμως, δεν είχαμε πολιτισμική ανάπτυξη μόνο στη Θεσσαλία. Η Αττική έχει να παρουσιάσει δεκάδες νεολιθικές θέσεις. Στη Νέα Μάκρη βρέθηκαν λείψανα πλακόστρωτης οδού, παρακαλώ! Έργα οδοποιίας χρειάζονταν προφανώς ένας πολιτισμός, που είχε εξελίξει το εμπόριο και τις μεταφορές και ο οποίος το πιθανότερο είναι να χρησιμοποιούσε και άρματα ή άμαξες. Στη Νέα Μάκρη επίσης, δεν παρατηρείται καμμιά διαταραχή κατά τη διάρκεια της μεταβάσεως από την αρχαιοτέρα στη μέση νεολιθική περίοδο. Άρα, δεν μπορούμε να ομιλούμε για γενικευμένη εισβολή στην Ελλάδα κάποιων ξένων φυλών.

Κατά συνέπεια, η περίπτωση των καταστροφών στη Θεσσαλία είναι μεμονωμένη και δεν επαναλαμβάνεται ούτε στην Αττική ούτε και στην Εύβοια, όπου στον οικισμό Λευκαντί η κατοίκηση συνεχίζεται αδιάκοπα από τους νεολιθικούς έως τους Βυζαντινούς χρόνους. Ομοίως, πολύ αργότερα, κατά την καταστροφή των Μυκηναϊκών βασιλείων, (1200-1100π.Χ) πάλι είναι αστείο να μιλάμε για ξενική εισβολή αφού πρόκειται σαφώς για εμφύλιες διαμάχες με πρωτεργάτες του απογόνους του Ηρακλέους, οι οποίοι ως εξόριστοι απ’ την Πελοπόννησο (αλήθεια, ο Ηρακλης δεν πήγε στη Θήβα;) επέστρεψαν στα πάτρια εδάφη και διεκδικούσαν πίσω τον θρόνο τους. Απλά πραγματάκια. Αυτή είναι η περιβόητη (ή μάλλον η...διαβόητη) κάθοδος των Δωριέων, για την οποίαν έχει γίνει τόσος...ντόρος τα τελευταία χρόνια! Δεν πρόκειται για τίποτε άλλο παρά για την επιστροφή των Ηρακλειδών.

Βεβαίως, ένας άλλος λόγος, ο οποίος συνετέλεσε στην καταστροφή των Μυκηναϊκών βασιλείων ήταν, εκτός από τις φυσικές καταστροφές (σεισμοί αλλά και πρόσκρουση μετεωρίτου, όπως καταδεικνύουν τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα των ερευνών του καθηγητή Μαρινάτου) και οι επιδρομές των λαών της θαλάσσης (όχι δεν πρόκειται για....ΙνδοΕυρωπαίους, είπαμε πού να τα βρουν τα πλοία στις στέππες). Αρκετοί απ’ αυτούς ήσαν ομοίως Έλληνες, όπως για παράδειγμα οι Τυρρηνοί πειρατές (λέγε μας Ετρούσκους).

Στοιχεία, τα οποία αποτελούν απτές αποδείξεις για την αυτοχθονία των προγόνων μας, βρίθουν σε κάθε σημείο της ιερής Ελληνικής γης. Ενδεικτικά αναφέρω τον Αρχάνθρωπο των Πετραλώνων και τα ευρύματα της Τρίλλιας, που έφερε στο φως ο Άρης Πουλιανός, όπου και ανεκάλυψε κνήμη όρθιου ανθρώπου ηλικίας 11 εκατομ. ετών! Οι εν λόγω ανακαλύψεις αποτελούν αδιάψευστα τεκμήρια για την παλαιότητα της Ελληνικής φυλής. Bάση χρονολόγησης που δίνουν ξένα Πανεπιστήμια ο άνθρωπος των Πετραλώνων χρονολογείται μεταξύ 1.000.000 και 500.000 π.Χ. και ανήκει βεβαίως στον Άνθρωπο τον Όρθιο (Homo Erectus).

Τον οικισμό της Πελάνας του αρχαιολόγου Θεόδωρου Σπυρόπουλου, ο οποίος ανεκάλυψε, πως κάτω από τη Σπάρτη υπάρχουν τα ερείπια της αρχαίας Λακεδαίμονος, πόλη πολύ προγενέστερη, που χάνεται στην αχλύ των χιλιετηρίδων δεν τον έχουν ακουστά οι κύριοι Ινδοευρωπαϊστές; Ή μήπως δεν έχουν ακούσει για τις Ελληνικές πυραμίδες, όπως για παράδειγμα είναι αυτή του Ελληνικού στο Άργος, οι οποίες έχουν χρονολογηθεί ως αρχαιότερες των Αιγυπτιακών; Θα πρέπει να έχουν αυξημένα ποσοστά...βαρυκοϊας, δεν εξηγείται αλλιώς, διότι όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, η Ελληνική γη φωνάζει από μόνη της!

Θα το ξαναπώ για άλλη μια φορά. Η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία δεν είναι καν μια θεωρία, που μπάζει από χίλιες δυο μεριές αλλά είναι μια γλωσσολογική μελέτη και μόνο, βασισμένη σε κάποιες ομοιότητες λέξεων, η οποία όμως ακόμα και αμιγώς γλωσσολογικά, καταρρίπτεται. Θέλετε να σας την καταρρίψω εδώ, μέσα σε δυο γραμμές; Προσέξτε: Η ινδοευρωπαϊκή ρίζα mar- σε όλες τις άλλες γλώσσες αποδίδει τη θάλασσα (λατ: mar, γαλ: mer, ιταλ: mare, γερμ: meer). Αντίθετα, εις την Ελληνικήν υπάρχει η ρίζα αλς με όλα τα παράγωγά της, τα οποία ισχύουν έως και σήμερα (π.χ. ναυσιπλοοία). Γιατί να συμβαίνει αυτό;

Γιατί οι Έλληνες, εφ’ όσον είναι ΙνδοΕυρωπαϊκής καταγωγής δεν εκφράζουν την έννοια της θάλασσας με μια ομόρριζη των Ευρωπαϊκών λέξη; Μήπως διότι οι Έλληνες ήσαν τελικά ο πρώτος λαός, ο οποίος συνεδέθη τόσο στενά με το υγρό στοιχείο από τις απαρχές της ιστορίας τους, με αποτέλεσμα η θάλασσα να απετέλεσε και να αποτελεί τον κατ’ εξοχήν παράγοντα που διεμόρφωσε το χαρακτήρα του Ελληνικού πολιτισμού; Ε ναι λοιπόν! Οι αέναοι ταξιδευτές Έλληνες, είτε ως Πελασγοί, είτε ως Μινωίτες, είτε ως Μυκηναίοι αργότερα, διέσχισαν απ’ τους παλαιότατους χρόνους τη Γηραιά Ήπειρο, εμπορευόμενοι με τους άγριους τότε Ευρωπαίους, στους οποίους και έδωσαν τα φώτα τους.

Και αυτά δεν τα λέω εγώ ή ο οποιοσδήποτε αλλά τα έχουν καταγράψει οι αρχαίες παραδόσεις, επιβεβαιωμένες απ’ τις αρχαιολογικές ανασκαφές. Χιλιάδες Ελληνικά τοπονύμια στη Βρετανία, όπου οι Έλληνες την επισκέπτονταν τακτικά για να εισάγουν κασσίτερο για τα όπλα τους, ευρήματα μυκηναϊκών ξιφών στα δάση της Γερμανίας, ερείπια από μυκηναϊκά ανάκτορα στην Βορειοανατολική Ευρώπη και πάει λέγοντας...Πρόσφατα μάλιστα, ο αρχαιολόγος Βίκτωρ Σαρηγιαννίδης ανεκάλυψε ανάκτορο της Κνωσσού στο Τουρκμενιστάν, (Αφγανιστάν) είδηση, η οποία έκανε τον γύρο του κόσμου αλλά που στην Ελλάδα σχεδόν απεσιωπήθη, με εξαίρεση κάποια ελάχιστα media, τα οποία την προέβαλαν. Έως και την ακριβή πορεία, τον ακριβή πλού, που ακολούθησαν οι Έλληνες θαλασσοπόροι για να προσεγγίσουν τις ακτές της...Βόρειας Αμερικής μας αναφέρει με κάθε λεπτομέρεια ο Πλούταρχος.

Σκεφθείτε λοιπόν μόνοι σας, με βάση την ψυχρή Αριστοτέλεια λογική. Τι σας φαίνεται πιθανότερο και πιο φυσιολογικό; Ο πολιτισμός να ξεκίνησε από εδώ, όπου υπήρχαν όλες εκείνες οι συνθήκες, οι οποίες ευνοούσαν την ανάπτυξή του και εν συνεχεία οι Έλληνες σαν λαός ναυτικός να τον μετελαμπάδευσαν σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο ή να γεννήθηκε, άγνωστο πως, στις στέππες του Βορρά; Η απάντηση είναι μέσα σας. Είναι καιρός όμως να την βγάλετε και έξω, να την...εξακοντίσετε, ούτως ώστε να σταματήσει επιτέλους να διαιωνίζεται αυτή η πλάνη, το μύθευμα των ανύπαρκτων Ινδοευρωπαίων, το οποίο χρησιμοποιούν σήμερα κάποιοι κύκλοι, έχοντας συγκεκριμένα συμφέροντα να κουτσουρέψουν την Ελληνική Ιστορία και να πλήξουν την Ελλάδα και τον Ελληνισμό.

Εϊναι στο χέρι μας. Το χρωστάμε. Στην ιστορική αλήθεια, την οποίαν επιβάλλεται να υπηρετούμε. Το χρωστάμε στην έννοια της δικαιοσύνης. Το χρωστάμε στους προγονούς μας αλλά και σε εμάς τους ίδιους. Διότι ένας λαός, που δεν γνωρίζει το παρελθόν του τότε δεν μπορεί να έχει και μέλλον.

«ΤΑΥΤΗΝ ΓΑΡ ΟΙΚΟΥΜΕΝ ΟΥΧ ΕΤΕΡΟΥΣ ΕΚΒΑΛΟΝΤΕΣ ΟΥΔ' ΕΡΗΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΝΤΕΣ ΟΥΔ' ΕΚ ΠΟΛΛΩΝ ΕΘΝΩΝ ΜΙΓΑΔΕΣ ΣΥΛΛΕΓΕΝΤΕΣ, ΑΛΛ' ΟΥΤΩ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΩΣ ΓΕΓΟΝΑΜΕΝ ΩΣΤ' ΕΞ ΗΣΠΕΡ ΕΦΥΜΕΝ, ΤΑΥΤΗΝ ΕΧΟΝΤΕΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟΝ ΔΙΑΤΕΛΟΥΜΕΝ,ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΟΝΤΕΣ...»
«Ισοκράτους Πανηγυρικός», (24 - 25):



ΠΗΓH
Αναρτήθηκε από ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Aνθέμιον
Continue Reading

«Όχι» της Γαλλίας στο δικαίωμα ψήφου των μεταναστών

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 12:29 μ.μ. 0 σχόλια
Απέκλεισε η γαλλική κυβέρνηση το ενδεχόμενο να δοθεί στους μετανάστες το δικαίωμα ψήφου στις τοπικές εκλογές, όπως αξιώνει η σοσιαλιστική αντιπολίτευση. «Δεν υπάρχει περίπτωση να θεσμοθετήσουμε το δικαίωμα ψήφου των ξένων στις τοπικές εκλογές», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και υπουργός Παιδείας Λικ Σατέλ στον ραδιοσταθμό RFI, διευκρινίζοντας ότι «το δικαίωμα αυτό συνδέεται στενά με την υπηκοότητα».

Στη δήλωση αυτή προέβη ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης Σαρκοζί με αφορμή τη χθεσινή κατάθεση, από την επικεφαλής του Σοσιαλιστικού Κόμματος Μαρτίν Ομπρί, πρότασης νόμου υπέρ του δικαιώματος ψήφου στους αλλοδαπούς που προέρχονται από χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ενωσης, στις τοπικές εκλόγές.

Η Μαρτίν Ομπρί δεν παρέλειψε να υπενθυμίσει ότι ο πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί είχε ταχθεί υπέρ του δικαιώματος ψήφου των μεταναστών πριν εκλεγεί το 2007.

Ο Νικολά Σαρκοζί «είχε εξηγήσει πολύ ξεκάθαρα το 2007 ότι δεν επιθυμούσε να εντάξει αυτή την πρόταση στο προεδρικό του πρόγραμμα, διότι εκτίμησε ότι δεν έχει έλθει ακόμα η ώρα», αντέτεινε ο Λικ Σατέλ.

Η Γαλλία αριθμεί 5,5 εκατομμύρια μετανάστες, εκ των οποίων 3,5 εκατομμύρια εκτός ΕΕ, οι οποίοι προέρχονται κυρίως από τις χώρες του Μάγκρεμπ, την υποσαχάρεια Αφρική και την Κίνα.

Από αυτούς μόνον οι υπήκοοι χωρών της ΕΕ οι οποίοι διαμένουν μόνιμα στη Γαλλία έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν στις δημοτικές και τις ευρωεκλογές.



Πηγή: parapolitika.gr/
Continue Reading

Aντισυνταγματική η ψήφος των μεταναστών

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 12:14 μ.μ. 0 σχόλια
Τον Καθηγητή Δ. Τσάτσο τον γνωρίζουμε όλοι. Έγκριτος συνταγματολόγος και, προσφάτως, σύμβουλος του κ. Ραγκούση στα κρίσιμα θέματα του Υπουργείου του. Ο Δ. Τσάτσος ασχολήθηκε και με το ζήτημα της ψήφου των μεταναστών στις δημοτικές εκλογές σε ανύποπτο χρόνο. Έτσι, στο Συνταγματικό του Δίκαιο (τόμος Γ΄, Θεμελιώδη Δικαιώματα, 1988, σελ. 164 -165) παίρνει σαφώς θέση υπέρ της αντισυνταγματικότητας του δικαιώματος ψήφου των μεταναστών, λέγοντας χαρακτηριστικά ....

«Αντίθετα, εμείς πιστεύουμε πως το Σύνταγμα και αυτό το δικαίωμα το επεφύλαξε μόνο στους έλληνες πολίτες… Η αναγνώριση τέτοιων δικαιωμάτων στους αλλοδαπούς προϋποθέτει συνταγματική μεταβολή. Τελικά η συνταγματική μεταβολή που θα ήταν αναγκαία για την αναγνώριση ενός τέτοιου δικαιώματος για τους αλλοδαπούς δεν συντελέσθηκε».



Αν η Κυβέρνηση εμμείνει στην κατάθεση του νομοσχεδίου για την ψήφο των μεταναστών, στην κατάθεση δηλαδή μιας αντισυνταγματικής ρύθμισης, τα πράγματα γίνονται ακόμη σοβαρότερα. Δεν θα φθάναμε ως εδώ όμως, κύριε Ραγκούση – να έχετε απέναντί σας σχεδόν όλη την κοινωνία – αν είχατε συμβουλευθεί και ακούσει τους συμβούλους σας …

antinews.gr/?p=32525

Τελευταία Ενημέρωση (Παρασκευή, 29 Ιανουάριος 2010 00:40)

Πηγή Επανελληνισμός
Continue Reading

H oρολογία «Διζωνική, Δικοινοτική Ομοσπονδία» ΔΕΝ υπάρχει στο Διεθνή Νόμο.

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 12:03 μ.μ. 0 σχόλια
ΔΗΛΑΔΗ, η Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία είναι διεθνώς άνομη, δεν καθορίζεται πουθενά, δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ και δεν δοκιμάστηκε από ΚΑΝΕΝΑ...

 Όταν για μια φορά προτάθηκε, ήταν για να τσιμεντώσει τη ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (APARTHEID) στη Νότιο Αφρική, που το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο την καθόρισε ως ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ και οι Αφρικανοί την απέρριψαν ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ.

ΔΗΛΑΔΗ ενώ, το 1991 στη Νότιο Αφρική η ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ κατέρρευσε και επεκράτησε Δημοκρατία, το 2010 στην ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ξένοι και ντόπιοι επιδιώκουν να επιβάλουν ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ Διζωνική, Δικοινοτική Ομοσπονδία και να την τσιμεντώσουν με:


· ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ «εκ περιτροπής Τουρκική προεδρία, με σταθμισμένη ψήφο», που παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο...

· ΠΑΡΑΝΟΜΗ «παραμονή Τούρκων εποίκων», που παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο...

· ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (μη επιστροφή Προσφύγων, για τις κλεμμένες περιουσίες να αποφασίζει ο κλέφτης κλπ), που παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο...

· ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ του Δικαιώματος Αυτοάμυνας, που παραβιάζει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο...

· ΤΕΛΙΚΟ «πάρε-δώσε» στη βάση των ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ «τουρκικών προτάσεων»...



ΜΕ ΣΚΟΠΟ να καταργηθεί η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, να αντικατασταθεί από ένα ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΙΑΣΜΑ και να ΕΚΔΙΩΧΘΕΙ από την Ευρωπαϊκή Ένωση...



Ο ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΛΑΟΣ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΓΡΑΝΙΤΕΝΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΠΛΗΡΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ, δηλαδή:



Þ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ της Ευρωπαϊκής Κυπριακής Δημοκρατίας,

Þ ΟΜΑΛΗ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ των ΝΟΜΙΜΩΝ Τούρκων της Κύπρου στο επίσημο Κράτος,

Þ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ολόκληρης της ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ Κυπριακής Επικράτειας με τους θεσμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ

ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΚΛΟΝΗΤΗ ΠΙΣΤΗ ΠΩΣ,

ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ...



Λευκωσία, 30 Ιανουαρίου 2010



Πηγή Schizas
Continue Reading

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

Γιατί η Αλβανία δεν έχει αποδεχθεί την συνθήκη της Λωζάνης;

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 2:12 μ.μ. 0 σχόλια
Ερώτηση:

Γιατί οι κυβερνήσεις από το 1990 και μετά (άνοιγμα των συνόρων με την Αλβανία), δεν έχουν υποχρεώσει την Αλβανία να αποδεχθεί την συνθήκη της Λωζάνης;

Θυμίζουμε…

ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΛΩΖΑΝΗΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΝ ΣΤΙΣ 24 ΙΟΥΛΙΟΥ 1923

1. Η ΒΡΕΤΤΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

2. Η ΓΑΛΛΙΑ

3. Η ΙΤΑΛΙΑ

4. Η ΙΑΠΩΝΙΑ

5. Η ΕΛΛΑΣ

6. Η ΡΟΥΜΑΝΙΑ

7. ΤΟ ΣΕΡΒΟ-ΚΡΟΑΤΟ-ΣΛΟΒΕΝΙΚΟΝ ΚΡΑΤΟΣ

ΚΑΙ

8. Η ΤΟYΡΚΙΑ

Η Αλβανία όχι!! ΓΙΑΤΙ;;

Και επειδή στο TaXalia τους πολιτικούς τους κρίνουμε ΚΑΙ για αυτά που ΔΕΝ έκαναν, τους ρωτάμε :



Θα αφήσουμε την Αλβανία να έχει ενταξιακή πορεία στην Ευρώπη, δίχως να έχει πρώτα αποδεχθεί την συνθήκη της Λωζάνης;

http://www.taxalia.blogspot.com/



______________________________________

Διαβάστε και ΕΔΩ

και εμείς αποδεχθήκαμε κατάργηση της Visa για την Αλβανία!



Για μια πρόγευση αυτών που θέλουν οι Αλβανοί Δείτε το..

http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_3463.html



Για παραπάνω έρευνα για την κατάργηση της βίζας

(Διευκολύνσεις στο καθεστώς παραχώρησης βίζας)

http://www.europarl.europa.eu/news/expert/infopress_page/023-64195-315-11-46-902-20091110IPR64194-11-11-2009-2009-false/default_el.htm



Για την πιο πλήρη ενημέρωσή σας, τα σχετικά δημοσιεύματα της Κομισιόν και το ιστορικό

http://www.esiweb.org/index.php?lang=en&id=376

http://www.europarl.europa.eu/news/expert/infopress_page/023-64195-315-11-46-902-20091110IPR64194-11-11-2009-2009-false/default_el.htm

http://www.esiweb.org/index.php?lang=en&id=403









Αναρτήθηκε από TaxaliaDZ





Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_5135.html#ixzz0eHlte40P





Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/02/blog-post_5135.html#ixzz0eHlte40P
Continue Reading

Μπουρδολογήσατε ασύστολα για "μακεδόνες" κ.Διβάνη και μας προσβάλλατε πολύ!

Αναρτήθηκε από info@soussanis.gr στις 2:07 μ.μ. 0 σχόλια

Η 55χρονη κυρία Λένα Διβάνη, αρθρογράφος εφημερίδων του ΔΟΛ, είναι πλέον στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ. Της δημόσιας τηλεόρασης (την οποία στηρίζουμε σθεναρά), που απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της διασποράς, με την ERT WORLD.

Δείτε τις απόψεις της για τους σλαβομακεδόνες:

Η γυναίκα είναι βαθιά νυχτωμένη παπαρολόγα (ναι κυρία Διβάνη: "παπαριές" τα λέμε αυτά στη Μακεδονία. Έχετε καμιά αντίρρηση; Ή αν θέλετε: "ακατάσχετη μπουρδολογία από άσχετους!"). Μπουρδολογήσατε ασύστολα κ.Διβάνη και προσβάλλατε την ιστορία και την περηφάνια μας. Μην το ξανακάνετε!!! Καλύτερα να μασάς, παρά να μιλάς!


Περισσότερα στο http://macedonia-greece.blogspot.com/2009/12/blog-post.html


Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia/.
Continue Reading
 

Τι περιμένουμε Copyright © 2009 Blue Glide is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Journal